Nie jestem juz ksiezniczka...









...bo mam blisko wszedzie. Taka sie okazala prawda po przeprowadzce. Jakby kto nie wiedzial to od tygodnia mieszkamy w starym, bardzo starym skladzie empikowym: Steryd, Grzesiek i Kasia porzez nieformalny zwiazek. Zmiana polorzenia geograficznego byla wymuszona przez duza odleglosc jaka musialam pokonywac, z milego memu sercu skadinad Lucan, do pracy czyli 2 bite i tluczone godziny drogi w jedna strone. Teraz frune jakies 40 minut, no odczuwa sie roznice!!!
W sobote wykonalismy ze Sterydem maly nocny obchod okolic, poniewaz bylo ciemno nie wiem gdzie bylam ale mi sie podobalo!!! A w niedziele nad morze bo tu jest wszedzie blisko nad morze...nad morzem nuda niedzielna: psy, dzieci, muszelki i piach ...nic sie nie dzieje i cale szczescie.
p.s. Wyjatkowo ja jestem na zdjeciach, bo robil je Piotrek.Ta konstrukcja szkieletowa to nie ja.

Komentarze

Admin pisze…
¿Dondé estás?
Wo bist du?
Where are you?
您在哪裡是?
Waar bent u?
Où êtes-vous ?
Πού είστε;
Dove siete?
どこにいるか。
너는 어디에 있는가?
Onde está você?
Где вы?
Anonimowy pisze…
Var är Du nånstans?
ELB pisze…
Gdzie jesteś?
Anonimowy pisze…
te zdjecia to na "smienie" robilas?

Popularne posty