Zagadka : Kto je to?


taki omam mam....

Komentarze

Anonimowy pisze…
to je stypka.ihahaha
Marcin pisze…
On wygląda jak ten, o którego pytasz.
Anonimowy pisze…
hehe...Dr Kreutz przez chwile zastanawial sie skad masz jego zdjecie :/ Po chwili refleksji jednak rezolutnie stwierdzil, ze na koncercie Cinematic to on chyba nie byl...
Anonimowy pisze…
Stypka, Stypka... To wcale nie ja! To mój brat bliźniak-zroślak syjamski, który to po rozdzieleniu, wyemigrował
z kraju do Czechosłowacji. Różniliśmy się tylko znamieniem w kształcie odwróconego okręgu na szyji, co w Czechosłowacji było wówczas symbolem zakazanym, więc brat zroślak musiał ten piękny kraj prędziutko opuścić, ścigany przez Czechosłowacką milicję VB!
Co do jego dalszych losów, mam bardzo mgliste pojęcie. Widać poszedł tropem
Rikarda, do którego ma najwyraźniej taką samą słabość jak ja i znalazł się na tej dziwacznej wyspie.

Rysiu! Za odnalezienie mojej zaginionej rodziny, wiszę Ci piwo (małe), pod megasamem.

6 boże, pozdrawiam.

Popularne posty