Out of service


Z powodu ze sie przeziebilam i mam katar, ktory, jak wiadomo jest strasznym zywiolem, mam pesymistyczne spojrzenie na swiat dzisiaj.
Na przyklad na to ze na moim przystanku (zdjecie powyzej) nie ma lawki ! co za barbarzynstwo i strasznie mnie to irytuje, zwlaszcza jak wrcam pozno z pracy i bola mnie nogi! Zadam lawek w Dablinie!!!
A czasami to trzeba jechac z cyganami autobusem, ktorzy sie przekrzykuja nad moja glowa i chociaz mam sluchawki w uszach to, i tak dobrze slysze co ma za ludowa muzyke w swoim telefonie ta 15 letnia corusia, co wyglada na 25 lat, i sie kloci z kierowa przy kupnie biletu ze ona jest dziecko!
A te inne dzieci 13 letnie co przychodza do sklepu, gdzie ja sprzatam z podlogi to, co one bezmyslnie zrzucaja i przy przymierzaniu brudza te ciuchy swoim grubym makijarzem, zgroza, nawet taka nie powie dziekuje, ani be ani me, przy kasie, taka kultura!
A raz obserwowalam w autobusie,bardziej nie chcac niz chcac, jak czarnoskura mamuska dokarmiala synka w wozeczku lodkiem z kurczaka. Maly obgryzl kuraka ale kostke oddal mammusi, a co ona zrobila? Tak! - wyrzucila wszystko na podloge...a co!
Kiedy indziej wracala z meczu gromada 2 tatusiow irlandczykow, pewnie prawdziwych jak z meczu, z 8 dzieciakow. Weszli na gorny poklad autobusu a te dzieciaki tak sie darly, ze za chwile ludzie zaczeli schodzic na dol, bo nie dalo sie tego wrzasku wytrzymac...takie tam klimaty.
Mam nadzieje ze mi ten katar przejdzie...

Komentarze

Anonimowy pisze…
...no przeciez u nas podobne zbydlecenie...czosnior trzeba jesc i mleko na spirycie!...ino nie chuchac

Popularne posty