Poprawie sie !


...z tym pisaniem ale nie wiem kiedy. Teraz tylko praca i praca...i czytanie ksiazek w autobusie...
Dla wielbicieli Viktora: bardzo powieksza mu sie towarzystwo, ale i tak jest krolem!!! Dla nieswidomych sytuacji pracuje na dziale dzieciecym w slkepie z cichami i tam dzieciaki gubia zabawki, nawet sie nie spodziewaja co robi z nimi ta pani sprzedawczyni...hahahaha Nastapi prezentacja menazerii w najblizszym czasie. Sa 3 nowe sztuki!!!
No i niezla menazerie mam tez w pracy, wieza babel normalnie! Z niejaka przewaga hiszpanskiego jezyka (bo w Meksyku i Argentynie tez sie mowi po hiszpansku nie?) ale sie czlowiek zgapil...zwykly rachunek prawdopodobienstwa.

Komentarze

Anonimowy pisze…
wiecej Victora!!!!!!!!Nie chcemy irlandzkich Muppetow!!!!!
Anonimowy pisze…
VICTORRRRO PONAD WSZYSTKO!!!
Ja tam nie dam sie omamic jakimis imperialistycznowyspiarskimi gadzetami ryzch i rozwydrzonych dzieciorow z rozowymi mordkami :)
HA!

P.S.Jestem Ci Viktor wierna po grob.Jak sie spotkamy przedstawie Ci bardzo interesujaca panne, ktora zamieszkala w mojej....torbie :/
Anonimowy pisze…
weeeezz... jak sie wrukwie, to Ci wybije z glowy te syntetyczne uzupelniacze! Spakuje saszetke i przyjde do Ciebie skopac Ci tylek (dawaj...) a wtedy bedziesz mi musiala oddac za pks :/

Popularne posty