V rodzina





Niniejszym przedstawiam rodzine i przyjaciol Viktora. Pierwsza pojawila sie biedrona Andzia, zapoznana w sklepie, biedaczka lezala nozkami do gory. Mam wrazenie ze Viktora lacza z nia szczegolnie cieple kontakty. Na wycieczce natomiast pojawil sie osobnik rozpoznany jako Mysz Tomasz (Tom Mause), byl w strasznym stanie, umamlany i brudny. Kolejne dwa osobniki tez sa z cyklu: wyszedl z domu i nigdy nie powrocil, odnalezione naprawde na dnie...Kotka i Kogut narazie -bezimienne - licze na Wasza pomyslowosc!

Komentarze

Anonimowy pisze…
No tak wiedziałem, że kiedyś moja rodzinka musi się ujawnić...
...prosz, rodzinka ze Sztokholmiu:

http://rzepe.topworld.org/familia.jpg
Anonimowy pisze…
ja bym dala:Kokot i Miou-Miou
Anonimowy pisze…
Kogut-Metax, bo wygląda jakby się zdrowo nawalił..., ale i tak MyszTomasz to mój ulubieniec...taki biedny- zniewieściały.
Anonimowy pisze…
Kotka powinna mieć na imię "Święta Myszodajka od Siedmiu Boleści", bo siedzi w trawie i czeka na zmiłowanie. Reszta też czeka w trawie, ale jakby mniej.

Z pewnych jednak względów zostawiłbym samo "Myszodajka" - taka ona niewinna...

Popularne posty